گروه دانلود
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود و آدرس downloadgroup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کسب درآمد

VLC Media Player را چند فرمت محبوب ترین و قوی، رایگان دستگاه پخش رسانه ای در دسترس است. بازیکن منبع باز رسانه های علنی در سال 2001 توسط سازمان غیر انتفاعی پروژه فدورا منتشر شد. VLC Media Player را به سرعت به لطف بسیار محبوب به قابلیت پخش چند فرمت همه کاره آن شد. آن را با سازگاری و کدک مسائل که بازیکنان رسانه های رقیب مانند نرم افزار QuickTime، ویندوز و رئال مدیا پلیر ارائه شده بی فایده است برای بسیاری از ویدئو و فایل های موسیقی از فرمت های محبوب کمک شد. آسان، UI اساسی و آرایه بسیار بزرگ از گزینه های سفارشی موقعیت VLC Media Player را در بالای این بازیکنان در رسانه های آزاد به اجرا گذاشته اند.

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

انعطاف پذیری

VLC بازی می کند تقریبا هر فرمت های تصویری یا موسیقی فایل شما می توانید پیدا کنید. در راه اندازی آن این است که یک انقلاب در مقایسه با بازیکنان رسانه ها به طور پیش فرض قرار گرفت بسیاری از افراد با استفاده از آن اغلب سقوط کرد و یا نمایش داده می شود "کدک های گم شده" پیام خطا در هنگام تلاش برای بازی فایل های رسانه ای بود. VLC می تواند MPEG، AVI، RMBV، FLV، نرم افزار QuickTime، WMV، MP4 و یک بار ریخته شده از دیگر فرمت های فایل های رسانه ای بازی کند. برای یک لیست کامل از فرمت های فایل های سازگار اینجا را کلیک کنید. نه تنها می تواند VLC Media Player را تحمل بارهای از فرمت های مختلف، VLC همچنین می توانید پخش فایل های رسانه ای با مشتقات جزئی یا ناقص آن، بنابراین شما می توانید دریافت پیش نمایش قبل از آنها به پایان برس

خلاصه

VLC Media Player را کاملا به سادگی با کیفیت رایگان دستگاه پخش رسانه ای چند منظوره ترین، با ثبات بالا و در دسترس است. این به درستی تحت سلطه بازار پخش رسانه ای رایگان برای بیش از 10 سال در حال حاضر و به نظر می رسد مانند آن را ممکن است برای 10 سال دیگر به لطف توسعه پایدار و بهبود توسط فدورا سازمان.

 

 

دانلود vlc player



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







[ چهار شنبه 13 فروردين 1393 ] [ 20:38 ] [ گروه دانلود ]
درباره وبلاگ

سلام به شما بازدیدکننده ی عزیز

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان شما به محتویات دیجیتال تهیه شده و شما می توانید
.تمامی محتویات دیجیتال را رایگان از ما بگیرید
آرشيو مطالب
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 12843
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1